Alla inlägg den 20 april 2009

Av Inger - 20 april 2009 18:23


Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer.


Källa: Thomas Watson, IBMs styrelseordföranden 1943

Av Inger - 20 april 2009 16:15

Lite suddig bild, mina flickor har tagit bättre kort som jag ska få utav dem.

Av Inger - 20 april 2009 16:06

Jag var i Göteborg under helgen då, jag åkte på fredag coh kom hem igår.

På lördag natt kl 00,00 så var vi och sjöng och skålade för jubilaren, min kompis som fyllde 50 år.Och på lördagen ,på dagen gjorde jag först ett besök ute på Hisingen hos en annan kompis Madde som också fyller år den 18 april men hon fyllde "bara" 43 år. annat är det med oss i min årgång nu i år,vi är ju 7 år äldre i år, (ingen rolig grej). Sedan på kvällen var det iallafall 50 års kalas för min väninna och det var så jättetrevligt. Vi var där mina två döttrar och jag. Där på kalaset var en del som jag inte träffat på jättemånga år och det var jätteroligt att se dem igen. Kalaset var så fint anordnat, allt var så bra. Jättegod mat, trevliga gäster,musik och dans mm.

Sedan sov jag hos min yngsta dotter och åkte hem igår.

Så idag är jag lite trött.

Ha det bra allihop.


Ovido - Quiz & Flashcards