Alla inlägg den 2 april 2009

Av Inger - 2 april 2009 15:25


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Av Inger - 2 april 2009 15:09

Ojoj vad jag är trött, det har varit fullt upp ett par dagar här. Och i morgon åker jag till mina flickor i Göteborg igen för nu är det dags för flytten för den yngsta dottern på lördag.Jag ska bo hos Mia den äldsta dottern och hennes sambo Håkan så jag stannar till på söndag det ska bli jätteroligt. Vi får passa på att umgås lite på kvällen i morgon och på lördag om vi inte ligger helt utslagna efter flytten. *s*.

Här i Limmared är det jättegott väder idag, varmt och härligt man känner att nu ÄR det vår!! Det ska tydligen hålla i sig över påsk så det blir ju jättegott. man känner sig lite gladare nu när det är vackert väder och ljusare ute med. Nu ska jag sluta sitta här vid datorn och tjata om det fina vädret och ta på mig och gå ut med hundarna på en promenad istället.

Bilden idag visar hur trött jag känner mig  haha.

Ha det bra allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards