Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

Mitten av augusti

Av Inger - 17 augusti 2009 14:53


Igår den 16:e augusti fyllde Cia 27 år, så vi var på kalas i Göteborg hos henne. Det var jätteroligt och alla pojkarna var med.

Hon hade gjort så fint med tårta och grejer.

Idag har jag varit ute och cyklat och det var roligt men jag blev helt slut efteråt och ont i handlederna,händerna och fötterna.

Men roligt var det *s*.

I morgon börjar Simon skolan igen, i andra klass så nu är sommarlovet över. Lasses pojkar börjar skolan på onsdag. De börjar en dag senare och sommarlovet började en dag före inne i Borås jämfört med här i Limmared.

Ute känns det som höst nästan, en morgon i förra veckan hade vi bara 4gr varmt det var inte roligt.

Det är ganska kyligt både på kvällar och morgnar nu det går ner till 8-10gr bara.

Kortet idag är på pojkarna från kalaset hos Cia igår.

Nej nu ska jag ta och vila mig lite efter cykelturen.

Ha det gott alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 15 september 2009 08:37

       Hej igen allihop! Nu har jag inte varit här på ett tag.Jag hade glömt av mitt lösenord. Men nu har jag fixat det igen. Igår var jag och hundarna ute i skogen och jag hade tänkt mig att försöka hitta svamp. Men visst hittade jag svamp...

Av Inger - 2 september 2009 19:36

  Födelsedagen är dagen man firar dig som en gåva till resten av världen. ...

Av Inger - 2 september 2009 19:23

  Nu är hösten här, regnet det bara öser ner och blåser ute,fy man undrar vart sommaren tog vägen. I fredags kom bonuspojkarna hit och Casper hade fyllt 7 år den 26:e augusti så vi firade honom i efterväg i söndags. Först med glass och kakor (han fi...

Av Inger - 2 september 2009 19:13

  Här är ett recept på vaniljbullar som jag gjorde häromdagen och de blev väldigt goda. Ugn 200-225gr 25st (jag dubblade och gjorde 50 st) 150g smör 5 dl mjölk 50g jäst 0,5 tsk salt 1 dl strösocker 720g vetemjöl 1 tsk kardemumma   Fyllning 100 g mjuk...

Av Inger - 28 augusti 2009 13:35

  Vänskap dubblerar glädjen och halverar sorgen.

Ovido - Quiz & Flashcards