Alla inlägg den 17 april 2009

Av Inger - 17 april 2009 08:46


Idag är första dagen i resten av ditt liv.

Av Inger - 17 april 2009 08:24

Här är ett kort på alla pojkarna från i går eftermiddag när de åt plättar.

Av Inger - 17 april 2009 08:12

Godmorgon! nu är det fredag och helgen är här snart om ett par timmar. Idag har bonusbarnen åkt till sin mamma,så nu ser vi inte dem igen förrän nästa fredag igen, tråkigt. I går var det utvecklingssamtal för Simon i hans skola och det går bra för honom, men han är en liten drömmare, så det är lite svårt att koncentrera sig ibland på lektionerna och tänka på annat istället. Men annars var allt bara bra och han ligger före i matten och kan mer än vad han ska kunna nu i klass 1.Svenskan och de andra ämnena var också bra. I morgon ska jag på 50 årskalas i Göteborg, åren har gått så fort jag kommer ihåg när vi var yngre och var i tonåren, det känns ju inte som att det är över 30 år sedan det är inte klokt.

Det ska bli jätteroligt iallafall att gå på kalas.

I morgon fyller även en annan väninna år hon fyller 43, år så jag ska passa på att åka till henne också innan det andra kalaset. Hennes son fyller 25 år idag. Det är många som fyller år på samma dag och dagarna omkring. Jag vet 2st till som fyller år i morgon men som jag inte ska åka till.

Jag kommer inte in här förrän på söndag igen, i morgon hinner jag inte skriva.

Ni får alla ha en trevlig helg.


Ovido - Quiz & Flashcards