Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Inger - 23 juni 2009 08:50


Vem skyllde vi egentligen på när vi inte hade datorer

Arg

Av Inger - 23 juni 2009 08:36


Så här arg känner jag mig just nu för att jag inte kan få in några bilder!!!!!!!

Av Inger - 23 juni 2009 08:25


Godmorgon alla!. Nu verkar det som att sommaren är här på riktigt för solen skiner och inte ett moln var det på himlen, när jag var ute med hundarna för en liten stund sedan. Det blir nog en varm dag idag.

I fredags hämtade ju maken bonusbarnen också så det är fullt hus här hemma nu. Lasse har ledigt denna veckan så jag hoppas att han inte behöver åka in och jobba, att de ringer efter honom. Det skulle vara roligt om vi kan hitta på något med alla barnen.

Det har hänt något med min dator så jag kan inte ladda upp några kort hit, så fort jag försöker så ramlar jag ur och den säger att utforskaren har slutat att fungera.Så Lasse måste titta på den och se vad det är som är fel. Jag kan ju inte skryta med att jag är något datasnille precis *s*, det vet alla som känner mig.

Nu får ni ha en bra dag allihop.


Ovido - Quiz & Flashcards