Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Inger - 19 juni 2009 10:25


Samvaro är den högsta formen av tillvaro.

Av Inger - 19 juni 2009 10:14

Jag har inte varit inne och skrivit på ett par dagar, men vi har flyttat runt här i huset och bytt rum.Så datorn har varit ner plockad, men nu är jag här igen. Idag är det midsommarafton och ute regnar det tyvärr. Vi ska äta en liten silllunch här på dagen vid 13 tiden, jag ,maken och Simon. Sedan vid 15 ska Lasse hämta sina pojkar inne i Borås hos sin mamma. Nu ska de vara här i 2 veckor, det ska bli så roligt. I eftermiddag/kväll ska vi grilla ihop med grannarna så det blir roligt.

Lasse ska jobba både på midsommardagen och dagen efter tyvärr, men det är som det är med det.

Jag vill önska er alla en riktigt glad midsommar och jag hoppas att det blir lite uppehåll iallfall idag.

Ha det gott allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards