Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Inger - 10 juni 2009 08:42


Man ska inte kasta sten i glashus.

Av Inger - 10 juni 2009 08:36

Här är en bild på kärran mina goa grannar hade gjort i ordning som jag fick gå och dra på.

fin va??

Av Inger - 10 juni 2009 08:34

Här är ett så fint kort från möhippan, visserligen syns bara våra händer men jag tycker det är ett så fint somrigt kort.

Av Inger - 10 juni 2009 08:29

Nu är det snart ett år sedan vi gifte oss, detta året har gått jättefort. På lördag är det Glasets dag här i Limmared, då går folk man ur huset och går och kollar på marknaden mm som är på Storgatan och på kvällen så är det fullt ös nere på Värdshuset. De sätter upp ett tält där det är dans och servering mm. Detta är varje år.

Förra året på Glasets dag så kom mina underbara grannar och drog iväg med mig på möhippa på dagen. Det var jätteroligt.

Idag regnar det och är så trist här vi får hoppas att vädret är bättre till helgen och på skolavslutningarna nu i slutet på veckan.

Ha det gott alla.

Ovido - Quiz & Flashcards