Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Inger - 18 maj 2009 09:21


Tv är det enda sömnpiller man tar genom ögonen

Av Inger - 18 maj 2009 09:04

Nu är helgen över och måndagen är här igen. Ute regnar det och har nog regnat hela natten tror jag.Det var ju bra, för vi glömde att vattna i gårkväll.

Jag fick ge mig när det gällde grävandet av land, jag fixar ju inte sådant längre, som jag klarade förr pga min fibromyalgi. Så min käre make grävde resten, jag fick bara grävt en liten bit. Men jag har planterat och gjort det fint. Jag har satt gräslök,timjan det var plantor från grannen. sedan har jag också sått frö till persilja,dill,sallad.morötter. samt satt ner lite smålök. Och blomfrön med. så det ska bli jätteroligt och se om det tar sig.

Jag hoppas att landet får vara ifred, jag såg fotspår av katterna igår i landet.

Nog tjatat om mitt land. Det var skönt väder här både igår och i lördags så jag satt ute och drack kaffe på altanen, det är ju så jätteskönt.

Men idag blir det kaffedrickande i köket istället.

Ha en bra måndag allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards