Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Inger - 9 maj 2009 08:15


Ett äpple om dagen håller doktorn borta, men en vitlök om dagen håller alla människor borta.

Av Inger - 9 maj 2009 07:49

Idag blir det 40 års-kalas i Göteborg. äldsta dotterns sambo Håkan fyllde 40  i torsdags och idag ska han ha kalas. Det ska bli jätteroligt, vi är många som kommer, härifrån åker vi 6 st, pojkarna, gubben och jag.

Igår var en verkligen regnig dag, det bara vräkte ner och det åskade. årets första åskväder. Så vi fick vara inne igår nästan hela dagen. Simon hade tur det började efter han kommit hem från skolan.

Idag har jag inte så mycket att skriva, men i morgon ska jag försöka få med några kort från kalaset idag, om jag lyckas ta några bra kort förstås *s*. Jag är ju ingen mästerfotograf precis, haha.

Ha det bra allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards