Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Mitten av juli

Av Inger - 18 juli 2009 12:09

Nu är det mitten av juli, snart har sommaren gått. Det var väldigt vad sommaren går fort, man väntar så och plötsligt så har halva sommaren försvunnit.

Igår hämtade vi bonuspojkarna igen, nu ska de vara här i två veckor till det ska bli jätteroligt.

Idag är inte vädret så vackert, det är grått och lite regningt ute men man ska inte klaga. vi har faktiskt haft en hel del varma dagar den här sommaren. Men det är klart regn har vi ju haft också en hel del "s".

nog tjatat om vädret, idag tänkte jag gå ut och se om det finns blåbär och plocka. Vi får väl se om jag hittar några, det ska ju vara mycket av dem i år säger de.

Rapporter kommer i morgon hur det hela gick.

NI får alla ha en skön lördag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 15 september 2009 08:37

       Hej igen allihop! Nu har jag inte varit här på ett tag.Jag hade glömt av mitt lösenord. Men nu har jag fixat det igen. Igår var jag och hundarna ute i skogen och jag hade tänkt mig att försöka hitta svamp. Men visst hittade jag svamp...

Av Inger - 2 september 2009 19:36

  Födelsedagen är dagen man firar dig som en gåva till resten av världen. ...

Av Inger - 2 september 2009 19:23

  Nu är hösten här, regnet det bara öser ner och blåser ute,fy man undrar vart sommaren tog vägen. I fredags kom bonuspojkarna hit och Casper hade fyllt 7 år den 26:e augusti så vi firade honom i efterväg i söndags. Först med glass och kakor (han fi...

Av Inger - 2 september 2009 19:13

  Här är ett recept på vaniljbullar som jag gjorde häromdagen och de blev väldigt goda. Ugn 200-225gr 25st (jag dubblade och gjorde 50 st) 150g smör 5 dl mjölk 50g jäst 0,5 tsk salt 1 dl strösocker 720g vetemjöl 1 tsk kardemumma   Fyllning 100 g mjuk...

Av Inger - 28 augusti 2009 13:35

  Vänskap dubblerar glädjen och halverar sorgen.

Ovido - Quiz & Flashcards