Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Varmt!!!

Av Inger - 2 juli 2009 15:29

Jag har inte suttit här vid datorn på ett par dagar igen. Det är så varmt så man orkar inte. Vi har mest varit ute och badat.

Fast i förrgår så kom det ett väldigt åskväder här, det behövdes, men jag trodde det skulle bli svalare men det blev ju inte. I morgon är sista dagen  bonuspojkarna är här för denna gången, de ska till sin mamma i 2 veckor och sedan kommer de tillbaka igen och är här i 2 veckor igen, hoppas tiden går fort.

Idag har jag haft det så lyxigt, Erica, Lasse dotter har lagat middagen och det var så jättegott. Hon är så duktig på att laga mat.

Nu får ni alla ha det gott i vörmen.

Bilderna idag är från en dag när vi hade det så varmt här och sedan är det blider på den dagen då det åskade och regnade. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 15 september 2009 08:37

       Hej igen allihop! Nu har jag inte varit här på ett tag.Jag hade glömt av mitt lösenord. Men nu har jag fixat det igen. Igår var jag och hundarna ute i skogen och jag hade tänkt mig att försöka hitta svamp. Men visst hittade jag svamp...

Av Inger - 2 september 2009 19:36

  Födelsedagen är dagen man firar dig som en gåva till resten av världen. ...

Av Inger - 2 september 2009 19:23

  Nu är hösten här, regnet det bara öser ner och blåser ute,fy man undrar vart sommaren tog vägen. I fredags kom bonuspojkarna hit och Casper hade fyllt 7 år den 26:e augusti så vi firade honom i efterväg i söndags. Först med glass och kakor (han fi...

Av Inger - 2 september 2009 19:13

  Här är ett recept på vaniljbullar som jag gjorde häromdagen och de blev väldigt goda. Ugn 200-225gr 25st (jag dubblade och gjorde 50 st) 150g smör 5 dl mjölk 50g jäst 0,5 tsk salt 1 dl strösocker 720g vetemjöl 1 tsk kardemumma   Fyllning 100 g mjuk...

Av Inger - 28 augusti 2009 13:35

  Vänskap dubblerar glädjen och halverar sorgen.

Ovido - Quiz & Flashcards